طراحی سایت در بسیاری از کسب و کارها از اهمیت بسزایی برخوردار است. طراحی سایت در واقع معرفی کسب و کار در دنیای مجازی می باشد که البته این معرفی معمولاً با هزینه هایی همراه است. این هزینه ها مربوط به بخشهای متفاوت سایت می باشد، از خرید هاست و دومین گرفته تا طراحی صفحات.

با طراحی وب سایت مدیران هر کسب و کار، علاوه بر اطلاعات جامعی که در زمینه کسب و کار خود در اختیار دیگر کسب و کارها قرار می دهند می توانند محصولات و خدمات خود را جهت ارائه بر روی وب سایت خود معرفی کنند.

قیمت طراحی سایت نیز بر اساس خدماتی است که برای وب سایت در نظر گرفته می شود که با توجه به داینامیک یا استاتیک بودن آن متفاوت است.

سایت داینامیک سایتی می باشد که بعد از طراحی مدیر می تواند با امکاناتی که در اختیارش قرار می گیرد تغییراتی را در وب سایت خود ایجاد کند پس به مراتب قیمت طراحی سایت داینامیک بیشتر می شود. طراحی سایت هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری است. تبلیغات است در جهت پیشبرد فروش و اهداف شرکت. سرمایه گذاری در جهت معرفی و ارائه کالا و یا خدمات در دنیای مجازی. هرچه این امکانات قوی تر و کاملتر باشد، تغییراتی را که مدیر اعمال می کند دقیق تر و جزء تر خواهد بود پس به مراتب سایت با گذشت زمان ویرایش شده و کاملتر می شود.

اما سایت استاتیک بیشتر جنبه اطلاعاتی دارد و تغییرات زیادی را نمی توان بر روی آن اعمال نمود پس در نتیجه قیمت طراحی سایت استاتیک به نسبت کمتر خواهد بود.

سایر هزینه های تاثیرگذار در قیمت طراحی سایت های داینامیک و استاتیک

– هزینه ارتقا رتبه سایت در موتورهای جستجو بر اساس زمینه فعالیت و نحوه پیاده سازی وب سایت
– امکان افزودن امکانات اضافی بر روی انواع وب سایت ها
– ثبت سایت ها در موتورهای جستجو و طراحی سایت