مطمئنا داشتن یک وب سایت در زمینه خرید و فروش ملک و زمین باعث خواهد شد افراد و صاحبان مشاغل دیگر شما را بهتر بشناسند و از این فرصت میتوانید نهایت استفاده را نمایید. شاید این اصطلاح دلالی علمی را شنیده باشید. این اصطلاح به این معنا میباشد که در قبال پیدا کردن مشتری و متصل کردن خریدار و فروشنده میتوانید پورسانت خوبی را از این راه به دست بیاورید حتی بدون اینکه دارای جای فیزیکی برای این کار داشته باشید.

میتوانید در این وب سایت ملک و املاک از هر نوع با ارائه گروه بندیهای مستقل و روشن و شفاف کاربران را راهنمایی نمایید تا ملک خود را به راحتی پیدا نمایند یا بدون هیچگونه دردسری و راحت برای فروش در معرض دید دیگران قرار دهند. ما به مشتریان خود توصیه میکنیم در وب سایت خود حتما هر دو بخش خرید و فروش را داشته باشند تا تمام کاربران بتوانند از سرویس وب سایت شما بهره مند گردند.

طراحی وب سایت املاک باید دارای ظاهر جذاب و منحصر به فردی باشد تا کاربران بتوانند ساعتها در این وب سایت مشغول به گشت و گذار باشند. البته وجود بخش بنگاه های معاملات املاک هم میتواند به عنوان یک بخش ویژه در وب سایت املاک شما وجود داشته باشد. بطوریکه با اوج گرفتن سایت شما و هجوم کاربران برای بازدید وب سایت شما, بنگاه های معاملات املاک خواستار قرار دادن پروفایل املاک به صورت آنلاین در سایت شما خواهند شد.
علاوه بر همه اینها میتوانید با گرفتن تبلیغات بنری بزرگ درآمد خود را در سایت افزایش دهید. کاربران و صاحبان کسب و کارها دوست دارند تا در سایت پربازدید شما به خوبی دیده شوند, بنابراین برای این کار پول بیشتری را در مقایسه با سایر رقبای خود خرج مینمایند.

برخی از امکانات طراحی وب سایت املاک:

طراحی صفحه وب  نمایش محدوده نمایش املاک در نقشه
طراحی صفحه وب  تفکیک املاک بر اساس خرید و فروش – رهن و اجاره . مشارکت و …
طراحی صفحه وب  معرفی ملک های در جهت فروش ویژه
طراحی صفحه وب  معرفی ملک های جدید
طراحی صفحه وب  ثبت چند تصویر برای هر ملک
طراحی صفحه وب  درج اخبار مربوط به ملک و مسکن

و بیش از 80 امکانات دیگر…

میتوانید جهت مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش رجیران تماس بگیرید.