نمایش دادن تصاویر کارهای هنری شما مانند مدل مو ها و لباس ها و خیلی از مسائل مربوط به آرایش خانم ها و آقایان میتواند به صورت یک گالری تصویر حتی همراه با صدا و همچنین ویدئو فوق العاده در روحیه و نظر کاربران وب سایتتان تاثیر مثبت داشته باشد. آنها به جای اینکه دوست داشته باشند تا در این ترافیک به محل شما بیایند, در ابتدا این قسمت را به صورت کامل مشاهده نموده و بعد از تماس با آنها بتوان یک قرار ملاقات حضوری را ترتیب داد. ولی مطمئن باشید که چنانچه این اتفاق بیافتد آنها یکی از مشتریان وفادار به کسب و کار شما خواهند بود و شما را به دوستان نزدیک خود معرفی مینمایند.

همچنین میتوانید سیستم تعیین و دادن وقت به صورت آنلاین را طراحی و راه اندازی نمایید تا راحتتر بتوانید با مشتریان خود ارتباط برقرار نمایید. به یاد داشته باشید که کاربرانتان به راحتی با اینترنت سر و کار دارند و به راحتی میتوانند کارهای ارایشی و وقت ملاقات خود را توسط تلفن همراه خود مدیریت نمایند.

آنها در وب سایت شما به دنبال نمونه کارهای شما و مدل های جدیدی که به دنبالش هستند میگردند بنابراین در وحله اول طراحی وب سایت شما باید بسیار گرافیکی بوده و در عین حال مطالب با فرمت بسیار مناسب به آنها نمایش داده شود. البته به دلیل محدودیت هایی که در کشور ایران وجود دارد نمیتوانید هر تصویری را در وب سایت خود نمایش دهید ولی در این زمینه مشاوره های بسیار خوبی را به شما خواهیم داد تا به زیبایی وب سایت شما آسیبی وارد نگردد.

همچنین میتوانید در طراحی وب سایت خود به آموزش مسائل آرایشی و مسائل مربوط به آن بپردازید. خود این بخش به دلیل حجم انبوه مطالبی که در آن وجود دارد میتواند هم برای کاربران وب سایت مهم و مفید و جذاب باشد و هم در موتور جستجوی گوگل  رتبه بالاتری پیدا خواهید نمود. چرا که اگر چنین اتفاقی بیافتد بازدید کنندگان بسیار زیادی به سمت وب سایت شما خواهند آمد و در میزان درآمد شما تاثیر بسیار زیادی خواهد گذاشت.

ارائه سرویس ها و خدمات عروس به نظر تیم کارشناسی اطلس وب یکی از بخشهای بسیار جذاب در طراحی سایت شما خواهد شد. نوعروس ها حتما به صورت آنلاین به دنبال کارهای مربوط به ازدواج خود هستند و شما میتوانید  با طراحی و پیاده سازی بدون نقص این قسمت آنها را به سمت وب سایت خود هدایت نمایید. عروس و دامادها در این مرحله از زندگیشان به دنبال بهترین ها میباشند و این موارد را میتوانند در وب سایت شما جستجو و پیدا نمایند. برای بهتر نمایش دادن کارهای خود می توانید صفحه ای به نام نمونه کارها داشته باشید تا همراه با تصاویر زیبا و ویرایش شده, بتوانید توانایی های خود را به رخ بازدید کنندگان وب سایت بکشید. حتما در طراحی این بخش از وب سایت حساسیت های زیادی را داشته باشید, چراکه به عنوان یک منبع درآمد بسیار خوب میتوانید به آن نگاه نمایید.

در وب سایت شما لزومی به طراحی و پیاده سازی سیستم جستجو نمیباشد ولی اگر خود شما تمایل به پیاده سازی این بخش داشته باشید با کمال میل و با بهترین کیفیت آن را طراحی و پباده سازی و اجرا خواهیم نمود. البته در یک وب سایت مربوط به مسائل زیبایی و آرایشی میتوان بسیاری از کالای مربوط به این حوزه را بفروش رساند و به نوعی وب سایت خود را به یکی وب سایت فروشگاهی تبدیل نمایید.

معمولا در طراحی وب سایت آرایشی و زیبایی میتوانیم چنین سرویس ها و خدماتی را ارائه نماییم که عبارتند از:

طراحی صفحه وب دسته بندی و معرفی خدمات سالن
طراحی صفحه وب معرفی خدمات عروس
طراحی صفحه وب درج نمونه کارها
طراحی صفحه وب نکات آموزشی و هشدارها
طراحی صفحه وب بخش راهنمای عروس
طراحی صفحه وب  نمایش گواهینامه ها و مدارک آرایشگاه و سالن زیبایی
طراحی صفحه وب دادن مشاوره رایگان
از این لینک میتوانید به تمامی آیتم های تخصصی طراحی سایت زیبایی و آرایشی دسترسی داشته باشید