اینترنت به عنوان مهمترین بستر ارتباطی در تجارت الکترونیک مطرح می باشد که همزمان با رشد روزافزون شبکه جهانی ارتباطات باعث پیدایش مدل‌های گوناگونی در این تجارت گردیده است. از جمله این مدلها می توان به مدل B2B اشاره نمود.

مدل بی تو بی ارتباط بین دو یا چند سازمان، مؤسسه اقتصادی، تولید کنندگان مواد اولیه، تولیدکنندگان انواع مختلف کالای مصرفی، ارائه‌کنندگان انواع گوناگون خدمات و … را شامل می شود. تجارت الکترونیک نوع B2B در حال حاضر یکی از تخصصی ترین و پرطرفدارترین انواع مدلها و معاملات الکترونیکی است که توسط شرکت رجیران در کشور برای سازمانها، موسسه های اقتصادی، تولید کننندگان مواد اولیه و … آنالیز و استراتژیهای آن پیاده سازی می شود.

طراحی سایت بی تو بی (B2B) امکان معرفی تأمین کنندگان مواد اولیه و مصرف کنندگان و خریداران عمده را به یکدیگر، فراهم می کند. در واقع شرکتها می توانند با ایجاد وب سایت تجاری به معرفی کالا یا خدمت خود در بازار بزرگ تجارت الکترونیک بپردازند و کالا یا خدمت خود را به میلیونها تاجر در سراسر دنیا معرفی کنند.

رجیران علاوه بر طراحی سایت بی تو بی (B2B) حرفه ای برای شرکتهای تجاری، این امکان را نیز به شرکتها می دهد تا با بهینه سازی سایت خود سبب ارتقای رتبه سایت در گوگل و در نتیجه افزایش ترافیک سایت گردند.