وب 2.0 سیر تحول و تغییرات در دنیای مجازی و وب است که می تواند در آینده نیز دستخوش تغییرات جدیدتر شود. وب سایت گوگل و وب سایت ویکی پدیا می توانند مثال های خوبی برای شناسایی بهتر وب 2.0 باشند در این سایت ها کاربران فقط به محتوای ایجاد شده توسط مدیران و دیگر کاربران اینترنت دسترسی ندارند، بلکه خودشان نیز می توانند در تولید محتوا نقش داشته باشند و اطلاعات خود را در معرض دید و استفاده دیگر کاربران قرار دهند.

وب2.0 همچنین از ساختار مناسب تری بهره می برد و کاربران در وب سایت های وب 2.0 می توانند تنها با چند کلیک به مقصد مورد نظر خود برسند، دکمه های کاربری و هدایت کننده در وب سایت های وب 2.0 نقش مهمی بر عهده دارند.

رجیران وب سایت هایی را برای شما طراحی میکند که در عین سادگی بسیار جذاب هستند و کاربران در این وب سایت ها با مطالب و تصاویر درهم و نامتوازن برخورد نمی کنند، خدمات طراحی سایت وب 2 به صورت بسیار شفافی طراحی و کد نویسی می شوند و بارگذاری آنها زمانی کمی را به خود اختصاص می دهد.

رجیران اینگونه سایتها را بسیار بهینه کد نویسی کرده به گونه ای که روبات گوگل به راحتی می تواند اطلاعات و لینکهای آنها را بخواهد و با بروز رسانی هر روزه وب سایت همواره اطلاعات آن روی موتورهای جستجو بروز شود. کاربران در این وب سایت ها نقش مهمی را بر عهده دارند و باعث پیشرفت وب سایت مورد نظر می شوند بنابراین افزایش ترافیک این وب سایتها یک از وظایف اصلی ما می باشد.