امروزه بسیاری از هنرمندان و آنهایی که دارای گالری هایی هستند برای فروش محصولاتشان از روشهای سنتی خسته شده اند و طبق آخرین آمارها بسیار سریع با طراحی یک وب سایت برای خودشان اقدام به فروش محصولاتشان مینمایند. بسیاری از هنرمندان به جای گذاشتن نمایشگاه های کوچک و یا کرایه کردن اتاقی از هتل, از طریق وب سایت خود اقدام به عرضه محصولات و فروش آنها مینمایند. حتی بعضی از آنها از طریق وب سایت Ebay محصولات خود را عرضه مینمایند. بسیاری از هنرمندان به واسطه اینترنت, افراد ثالث و پورسات بگیر را دور زده و به صورت مستقیم با مشتریانشان ارتباط برقرار مینمایند.

در پیاده سازی وب سایت در حوزه گالری, میتوان از تکنولوژی های بسیار متنوعی بهره مند شد. ولی مطلبی که بسیار اهمیت دارد این است که کار طراحی باید بسیار گرافیکی و در عین حال ساده و زیبا باشد تا بتوان در وب سایت روحیه هنر شما را به مشتری و مخاطبان به درستی منتقل نمود. معمولا در طراحی چنین وب سایت هایی از تکنیک طراحی سایت Parallax میتوان استفاده نمود. در این روش به جای اینکه صفحه های وب سایت با لینک به یکدیگر متصل شوند و چند صفحه وجود داشته باشد, میتوان در قالب یک صفحه با اسکرول زیاد و البته با افکت های جذاب این نوع طراحی را انجام داد تا مخاطبان و بازدید کنندگان وب سایت شما تفاوت هایی را بین وب سایت شما و وب سایت های دیگر متوجه شوند.

حتما شما هم دوست خواهید داشت تا وب سایت شما در رتبه های نخست موتور جستجوی گوگل قرار بگیرد. اصطلاحا به این کار سئو سایت میگویند. اگر شما هم بخواهید که سایتتان به این جایگاه برسد طرح ها و برنامه های بسیار ویژه و غافل گیر کننده ای برای شما خواهیم داشت که باز هم در روز جلسه حضوری و مشاوره در مورد آنها به تفضیل با شما صحبت خواهیم نمود.

در همین وب سایت گالری که قرار است برای شما طراحی گردد, به فکر فروش آنلاین کارهای هنری خود هم باشید تا بتوانید از این راه درآمد بیشتری را کسب نمایید. به نوعی میتوانید وب سایت خود را به یک وب سایت فروشگاهی تبدیل نمایید. نه یک وب سایت فروشگاهی بسیار کامل بلکه وب سایتی که مشتریان و بازدید کنندگان وب سایت شما بتوانند به راحتی آنچه را که دوست دارند از وب سایت شما خریداری نمایند. به عنوان مثال اگر شما نقاش هستید و دوست دارید در وب سایت خود تابلوهای نقاشی خود را در معرض نمایش قرار دهید و یا حتی این تابلوها را به صورت آنلاین بفروشید, میتوانید لوزام و اسباب لازمه نقاشی و مانند انواع قلم های نقاشی و بو های آن و همچنین رنگ های مختلف را هم به فروش برسانید.

یک وب سایت گالری میتواند برای افراد زیر طراحی و پیاده سازی گردد که عبارتند از:

وب سایت برای عکاسان
وب سایت برای عکاسان صنعتی
وب سایت برای دکوراسیون
وب سایت برای کارهای مدلینگ

معمولا مشتریان ما در چنین وب سایت هایی علاقه مند هستند تا سرویس های زیر را به کاربران خود ارائه دهند که عبارتد از:

نمایش حرفه ای تصاویر با افکتها بسیار زیبا
قابلیت ارسال تصاویر توسط کاربران وب سایت به طوریکه سیستم آن تصویر را به اندازه مناسب در بیاورد
رسال نظرات و پیشنهادات توسط کاربران برای یک تصویر مورد نظر
ایجاد صفحات تماس با ما و رزومه عکاس و قرار دادن شماره و آدرس برای مراجعه حضوری
طراحی سیستم نظرسنجی برای یک تصویر یا مطلبی که کاربران دیگر در وب سایت قرار داده است
طراحی سیستم این تصویر را میپسندم به معنی Like برای مشخص نمودن تصاویر برتر در داخل وب سایت