امروزه مطالعه کتاب از حال انتشاراتی و فیزیکی به کتاب های الکترونیکی تبدیل شده است. به طوری که با راه اندازی کتابخانه های آنلاین و انتشارات آنلاین به راحتی میتوانید به مطالعه کتاب مورد علاقه خود بپردازید.

چنانچه یک وب سایت انتشاراتی به خوبی طراحی و پیاده سازی گردد و تمامی بخشها و مطالب موجود در آن دسته بندی گردد, میتواند در رونق کسب و کار شما تاثیر بسیار زیادی را داشته باشد.  میتوانید در نهایت بازدید کنندگان خود را به مشتریان خود تبدیل نمایید.

میتوانید سرویس دانلود بخشی از آثار را هم در اختیار کاربران قرار دهیم تا باز هم متوجه شوند که کسب و کار شما و انتشارات شما چقدر حرفه ای در این زمینه مشغول به فعالیت میباشد. همچنین میتوانید با قرار دادن خلاصه ای از کتاب یا هر اثری, کاربران و مشتریان را ترغیب نماییم تا اقدام به سفارش آنلاین هم نمایند.

بخش خرید آنلاین میتواند بخش هیجان انگیز وب سایت شما محسوب گردد.  چرا که در نهایت کاربران کالا یا محصول مورد نظرشان را به سبد خریدشان اضافه خواهند نمود و در نهایت اقدام به سفارش نهایی و پرداخت آنلاین و یا کارت به کارت مینمایند. باید در طراحی این بخش دقت کافی و لازم را نماییم و با انجام دادن جلسات متعدد با شما و راهنمایی هایی که شما به بخش فنی رجیران میدهید, ما را در اجرای هرچه بهتر این قسمت یاری مینمایید.
قرار دادن مقاله و اخبار و بروز رسانی وب سایت باید برای شما از اهمیت ویژه ای برخوردار باشد. چرا که وجود این قسمت در نهایت باعث خواهد شد که بازدید کنندگان روزانه خود را افزایش دهید و در نهایت رتبه و جایگاه وب سایت شما در بین وب سایت های دیگر بالاتر خواهد رفت.  همین بالا رفتن رتبه و جایگاه در بین کاربران و مخصوصا گوگل باعث افزایش بازدید کننده و در نهایت فروش بیشتر خواهد شد.

زندگینامه نویسندگان و ناشران برتر و برگزیده هم میتواند برای خوانندگاه مطالب وب سایت شما بسیار ویژه و مهم باشد. آنها در وب سایت انتشاراتی شما به مطالبی که دنبالش میگردند خواهند رسید و با همین ترفند میتوانیم آنها را نسبت به وب سایت خود وفادار نگه داریم و حتی از آنها بخواهیم که در فضای مجازی و در شبکه های اجتماعی وب سایت و انتشارات شما را معرفی نمایند.

تنها برخی از خدمات و امکانات طراحی سایت انتشارات در زیر آورده شده است:

– طراحی صفحه وب  فروش اینترنتی کتاب
– طراحی صفحه وب  فروش اینترنتی کتابها به صورت PDF
– طراحی صفحه وب  بخش اخبار و مقالات در مورد کتابها و تاریخ نشر آنها
– طراحی صفحه وب  انتشار خلاصه ای از کتاب ها برای جذب مخاطبان بیشتر
– طراحی صفحه وب  بخش اسامی کتابهای پرفروش و اخباری مختصر در رابطه با آنها

البته سرویس ها و خدمات بسیار متنوع دیگری هم وجود دارد که میتوانیم در زمان عقد قرارداد با شما در میان بگذاریم تا در نهایت در رونق کسب و کار شما سهمی ناچیز داشته باشیم.

تا به اینجا امیدواریم توانسته باشیم سهم کوچکی در ارائه اطلاعات و روشن شدن طراحی سایت در این موضوع را داشته باشیم.

جهت مشاوره رایگان یا کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش رجیران تماس بگیرید.