با راه اندازی سامانه های آنلاین آموزش از راه دور ( آموزش مجازی ) متفاوت، میتوانید به درآمد زایی بپردازید.

شرکت رجیران با داشتن نیروهای توانمند و متخصص در امر طراحی و سئو وب سایت میتواند مشاوره های بسیار خوبی را برای طراحی وب سایت آموزشی چه برای دانشگاه ها و چه برای موسسات آموزشی را برای شما داشته باشد. در طراحی چنین وب سایت هایی میتوانید سرویس ها و خدمات بسیار گسترده و متنوعی را ارائه بدهید که سعی مینماییم در زیر به تفضیل در مورد هر یک از آنها توضیحاتی را خدمت شما ارائه نماییم.

در ابتدا میتوانید دانشگاه و موسسه آموزشی خود را به خوبی معرفی نمایید و تمام بخشها و دپارتمان های موجود در آن را به کاربران وب سایت خود معرفی نمایید. همچنین میتوانید دروس آموزشی و ترم هایی که در این دپارتمان ها در حال برگزاری میباشد را به خوبی برای مخاطبان خود معرفی نمایید. به یاد داشته باشید یکی از جذابترین بخشها در این قسمت معرفی استادان هر یک از دپارتمان ها میباشد. مطمئن باشید که این بخش میتواند برای دانشجویان بسیار مهم باشد و باعث میگردد آنها دائما به وب سایت و این بخش سر بزنند و بازدید وب سایت شما در افزایش دهند.

ایجاد تقویم آموزشی و کلاسهای در حال برگزاری هم میتواند بازدید کنندگان و طرفداران خودش را داشته باشد. چرا که حتی افرادی که هنوز در موسسه یا دانشگاه مورد نظر ثبت نام نکرده اند هم دوست دارند تا بدانند که کلاسها در چه سطحی و با چه گسترده ای قرار است که برگزار گردد. بنابراین طراحی و پیاده سازی این بخش بسیار حساس و تاثیر گذار باشد.

همچنین میتوانید به عنوان یک بخش کلی, آخرین اخبار و اتفاقات و رویدادها در دانشگاه و موسسه آموزشی را به دانشجویان اطلاع بدهید و البته در دل همین بخش تابلوی اعلانات مجازی هم میتواند یکی از مهمترین بخشها باشد. اطلاعیه ها و جلسات و بسیاری از مواردی که لازم است تا اطلاع رسانی گسترده ای به دانشجویان و اساتید صورت گیرد را میتوانید در این قسمت طراحی و پیاده سازی نمایید. مطمئن باشید که دانشجویان باید از قوانین و مقرراتی که در دانشگاه حکم فرما میباشد اطلاع و آگاهی داشته باشد, بنابراین این بخش هم میتواند در همین قسمت طراحی و پیاده سازی گردد.

همچنین سمینارها و جلساتی که در دانشگاه هم در حال برگزاری میباشد با تمامی جزئیات مربوط به آن را هم میتوانیم به سمع و نظر بازدید کنندگان برسانید. بسیاری از دانشجویان به دلیل نداشتن وقت و یا نداشتن کلاس در زمان برگزاری سمینار شاید در محل دانشگاه حضور نداشته باشند. بنابراین برای این دسته از افراد میتوانید با قرار دادن ویدئو مربوط به جلسه و یا سمینار میشود که آنها را راضی و خشنود نمایید. البته برای این سرویس میتوانید که در ابتدا بخواهید که کاربران در وب سایت ثبت نام نمایند تا مشخصات و اطلاعات تماس آنها را هم داشته باشید. البته تمامی دانش پذیران در نهایت در وب سایت ثبت نام خواهند نمود تا از طریق پنل کاربری خود بتوانند به نمرات و انتخاب واحد ها و صورتحساب های خود دسترسی پیدا نمایند.

تنها برخی از امکانات و خدمات طراحی وب سایت دانشگاهی در زیر آمده است:

– طراحی صفحه وب  تابلوی اعلانات
– طراحی صفحه وب  اخبار جدید دانشگاه و مدیریت
– طراحی صفحه وب  بخش قوانین و آئین نامه ها
– طراحی صفحه وب  بخش فرهنگی و تربیتی
– طراحی صفحه وب  سیستم ثبت  مشخصات دانش پذیران و اساتید
– طراحی صفحه وب  بخش مقالات و مطالب برگزیده داشنجویان و دانش پذیران